WE KUNNEN UW HULP HARD GEBRUIKEN!

Bij Kerst in Soest draaien we het hele evenement met vrijwilligers. Op deze manier kunnen we de kosten zo laag mogelijk houden! De eerste editie hebben er in totaal zo’n 50 vrijwilligers meegedraaid. Aangezien het evenement groeit hebben we dit jaar nog meer vrijwilligers nodig. Daarom is uw hulp hard nodig! Omdat we u op belangrijke posities gaan inzetten hebben we wel een aantal spelregels opgesteld.

SPELREGELS
– Het kernteam bekijkt en beoordeelt uw aanmelding.
– We kunnen u helaas geen vergoeding aanbieden voor het gedane werk.
– Tevens kunnen we u helaas geen reiskosten aanbieden voor de afgelegde afstanden.
– Indien u specifieke kosten moet maken, dan horen we dit graag van te voren.
– Indien vereist zien we graag eventuele diploma’s / certificaten ruim voor het evenement.
– Bij nieuwe vrijwilligers zal er een kort kennismakingsgesprek gevoerd worden.

AANMELDEN!

Team Operations is verantwoordelijk voor alle praktische zaken rondom Kerst in Soest. Van het opbouwen van het evenement tot het optreden bij technische storingen en het bieden van kleine praktische ondersteuningen. Het is een team wat hard werkt, maar ook zeer noodzakelijk is voor het evenement.

Wat bieden wij?
– Goede begeleiding.
– Lunch, avondeten en ‘tussendoortjes’.
– Werken in een enthousiast en gezellig team.
– Eeuwige dankbaarheid.

Wat verwachten wij?
– Je hebt passie voor onze missie en voor het hart achter Kerst in Soest.
– Je bent op 24 december 2019 (grotendeels) beschikbaar om ingezet te worden.
– Je bent op 23 december 2019 in de avond beschikbaar voor een briefing.

AANMELDEN
Als lid van het Veiligheids- & Serviceteam ben je het gezicht van het evenement. Je functioneert als vraagbaak, heet welkom en wijst de bezoeker in de juiste richting. Je ondersteunt de bezoekers daar waar nodig.

Indien noodzakelijk spreek je mensen aan op hinderlijk/storend gedrag en ga je hierover het gesprek aan. Je schakelt de organisatie in bij calamiteiten en ondersteunt in het ordelijk laten verlopen van het evenement.

Wat bieden wij?
– Werken in een leuk en dynamisch team
– Beschikking over de juiste materialen.
– Uitgebreide veiligheidsbriefing om je helemaal up-to-date te maken.

Wat verwachten wij?
– Je hebt passie voor onze missie en voor het hart achter Kerst in Soest.

– Je bent bereid om ingezet te worden op 24 december 2019.
– Je bent vriendelijk en gastvrij.

– Je bent bereid om in contact te komen met de bezoeker.
– Je bent op 23 december 2019 in de avond beschikbaar voor een briefing.

AANMELDEN
Als lid van Team Horeca ben je verantwoordelijk voor het horeca gedeelte tijdens het evenement. Het team zorgt ervoor dat alle onderdelen klaar staan en de bezoekers tijdens het evenement kunnen genieten van een bakje koffie / chocolademelk / thee / enzovoort. Naderhand zorgt het team ervoor dat het horeca gedeelte zoveel mogelijk is opgeruimd, zodat team Operations alles weer kan afbreken.

Wat bieden wij?
– Werken in een leuk en dynamisch team.
– De horeca stands zullen zo opgebouwd worden dat je het evenement gewoon mee kan maken!

Wat verwachten wij?
– Je hebt passie voor onze missie en voor het hart achter Kerst in Soest.
– Je bent bereid om tijdens het evenement op 24 december 2019 te werken.
– Je bent vriendelijk en gastvrij.
– Enige ervaring in de horeca is een pré.
– Je bent op 23 december 2019 in de avond beschikbaar voor een briefing.

AANMELDEN

Het EHBO team is tijdens het evenement verantwoordelijk voor het correct afhandelen van medische incidenten. Mochten er incidenten voorkomen dan treed het EHBO team vanuit zijn/haar expertise op en communiceert dit naar de leiding van het evenement. In samenwerking met de leiding wordt bepaald of het incident zelf afgehandeld kan worden of dat er professionele hulpdiensten bij moeten komen.

Wat bieden wij?
– De benodigde materialen om het werk te kunnen doen.
– Uitgebreide veiligheidsbriefing om je helemaal up-to-date te maken over het evenement.
– Indien noodzakelijk: Lunch, diner en overige ‘tussendoortjes’.

Wat verwachten wij?
– Je hebt passie voor onze missie en voor het hart achter Kerst in Soest.
– Je hebt minimaal de beschikking over een geldig EHBO certificaat en kan dit aantonen.
– Je bent bereid om 24 december 2019 voor en tijdens het evenement aanwezig te zijn.
– Je bent op 23 december 2019 in de avond beschikbaar voor een briefing.

AANMELDEN

Als lid van team catering zorg je ervoor dat alle vrijwilligers, die de hele dag druk zijn om het evenement op te bouwen, voorzien worden van eten / drinken en versnaperingen. Je zorgt goed voor de vrijwilligers, zodat zij uiteindelijk het werk weer goed kunnen doen!

Wat verwachten wij?
– Je hebt passie voor onze missie en voor het hart achter Kerst in Soest.
– Je bent bereid om op 24 december 2019 de lunch / diner te verzorgen.
– Je bent bereid om de lunch / diner zelf klaar te maken.
– Je bent bereid om hier inkopen voor te doen (op kosten van ons uiteraard).
– Je bent op 23 december 2019 in de avond beschikbaar voor een briefing.

AANMELDEN

Als lid van het entertainmentteam zorg je ervoor dat er tijdens het voor & na programma simpelweg entertainment is voor de bezoeker. Je bent samen met je team verkleed als Romeinse soldaten, Herder, Jozef ,Maria, enzovoort. Er is van alles te beleven en jij maakt dit mogelijk.

Wat bieden wij?
– De juiste kostuums
– Praktische ondersteuning waar nodig.
– Een leuk en dynamisch team.

Wat verwachten wij?
– Je hebt passie voor onze missie en voor het hart achter Kerst in Soest.
– Je bent bereid om voor het evenement aanwezig te zijn.
– Je bent bereid om tijdens het evenement ingezet te worden.
– Je hebt plezier in het vermaken van mensen.
– Je bent op 23 december 2019 in de avond beschikbaar voor een briefing.

AANMELDEN

AANMELDEN!




We zouden graag 2 referenties willen ontvangen, just to be sure!

We zouden graag 2 referenties willen ontvangen, just to be sure!

KEER TERUG NAAR HOMEPAGE